Sanda Nicola vorbește despre tragediile din viața sa, la ”Totul pentru dragoste”
Sanda Nicola este scriitoare, cunoscut reporter și om de televiziune. Este mama unei fetițe pe nume Agnes și soția lui Liviu Iolu, jurnalist de presă scrisă. Acum se declară o femeie fericită, însă a fost nevoită să treacă, de-a lungul vieții, peste multe obstacole extrem de grele, despre care vorbește astăzi, în cadrul emisiunii ”Totul pentru dragoste”, prezentată de Mirela Vaida, începând cu ora 14.00, la Antena 1.
Sanda Nicola spune despre ea că era fată foarte emotivă și, din acest motiv, a ezitat de-a lungul timpului să facă multe dintre lucrurile pe care și le-ar fi dorit. Asta și pentru că în copilărie a crescut în umbra fraților ei, iar familia nu o încuraja niciodată. Pentru a demonstra că ea poate realiza ceva, în ciuda descurajărilor venite din partea familiei, Sanda fuge de acasă la vârsta de 20 de ani. A fost foarte ambiționată să reușească în televiziune.
La vârsta de 21 de ani se căsătorește cu Bebe Nicola, producătorul emisiunii pe care ea o prezenta la acea vreme. Povestește că socrii ei au primit-o cu foarte multă căldură în familie și au fost oamenii care au „pansat foarte multe răni”. În 2001, Sanda îl naște pe fiul ei, care din păcate a murit la doar trei ore după naștere, ceea ce i-a schimbat radical viața. S-a izolat complet și a și divorțat ulterior.
Loviturile vieții nu s-au terminat însă aici. In 2005, atunci când avea 27 de ani, în urma unor analize ginecologice de rutină, a aflat ca suferă de cancer uterin.
În ediția de astăzi de a emisiunii ”Totul pentru dragoste”, difuzată la Antena 1, de la ora 14.00, Sanda Nicola va împărtăși povestea ei de impresionantă de viață, va vorbi despre cum a reușit să treacă peste tragediile din viața ei, să-și regăsească echilibrul liniștea.
Și poveștile de viață prezentate de Mirela Vaida în ediția de ieri, la ”Totul pentru dragoste”, i-au ținut pe telespectatori cu sufletul la gură, emisiunea de la Antena 1 impunându-se ca lider de audiență, atât la nivelul publicului comercial cu vârste cuprinse între 18-49 de ani, cât și la nivelul întregului public din mediul urban.
Astfel, în intervalul 14.01-16.00, la nivelul publicului comercial cu vârste cuprinse între 18-49 de ani, emisiunea ”Totul pentru dragoste” s-a clasat pe primul loc în topul preferințelor telespectatorilor cu o audiență medie de 1,5 puncte de rating și 17,3 cotă de piață.
Emisiunea prezentată de Mirela Vaida la Antena 1 s-a impus ca lider de piață și la nivelul întregului public din mediul urban, cu o audiență medie de 2,2 puncte de rating și 13 cotă de piață, în timp ce poziţia secundă a fost ocupată de ProTv cu 1,9 puncte de rating și 11,6 cotă de piață, urmată de Kanal D cu 1,7 puncte de rating și 9.9 cotă de piață.
În minutul de aur 15:20, peste 400.000 de telespectatori la nivel național urmăreau producția Antena 1.